600 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
Corridor Stop - | Yeni ve İkinci El Ucuz Kitabın Adresi

Sisimo Corridor Stop

Strateji Oyunu

ISBN / BARKOD : 9786058097025
Üretici : Sisimo Akıl ve Zeka Oyunları
Konu Hobi / Diğer
Corridor Stop Oyunu 2 veya 4 kişi ile oynanabilen çocukların zeka ve taktik becerilerinin gelişmesi için uzmanlar tarafından tavsiye edilen bir oyundur.Corridor Stop oyunu, çocuğunuzun uyumluluk becerileri ve kritik düşünme yeteneği için Yazının devamı...
STOKTA YOK
Kitapsahaf Fiyatı : 55,00

Ürün Özellikleri

Stok Kodu

9786058097025

Corridor Stop Oyunu 2 veya 4 kişi ile oynanabilen çocukların zeka ve taktik becerilerinin gelişmesi için uzmanlar tarafından tavsiye edilen bir oyundur.

Corridor Stop oyunu, çocuğunuzun uyumluluk becerileri ve kritik düşünme yeteneği için eşsiz bir oyundur. Sahip olduğu rekabetçi oyun yapısı ile oyuncuların algılayarak gözlem yapmasına ve strateji geliştirmesine katkı sağlamaktadır. Oyuncu, rakibinin bir sonraki adımını da oyun planı içerisinde hesaba katmalı ve ona göre üzerine bina edeceği bakış açısını şekillendirmelidir.

Corridor Stop Nasıl Oynanır?

Corridor Stop 81 kare parçalı (9×9) bir oyun tahtası üzerinde oynanmaktadır.
Oyun tahtası, engelleri ve piyonları tamamen ahşaptan üretilmiştir.
Oyunun hedefi kare çizgiye rakibinden önce ulaşmaktır.
Oyunun başında her oyuncu 10 adet engeli, oyun platformunun kendisine yakın olan bölümüne dizer.
Her oyuncu kendi taşını, engellerin önündeki sıranın orta karesine yerleştirir.
Oyuna önce başlayacak oyuncu kura ile belirlenir.
Her oyuncu sırası geldiğinde taşıyla bir hamle yapmayı veya engel koymayı tercih edebilir.
Eğer oyuncunun engelleri bitmiş ise mecburen taşı ile hamle yapması gerekmektedir.
Taş ile her seferinde, sırası geldiği zaman öne, arkaya veya yanlara sadece bir kare gidilebilir.
Taşlar engellerin üzerinden atlayamaz ve mecburen engelin çevresinden dolaşmak zorundadırlar.
Her engel iki kareyi engelleyecek şekilde konur.
Engel koymada amaç oyuncunun kendi ilerleyişini kolaylaştırmak ve rakibinin yolunu uzatmaktır.
Rakibinin rakibinin ilerleyişini engellerken, rakibin yolunu tamamen kapatmak yasaktır.
Rakibe en az bir geçiş karesi bırakmak şarttır.
İki oyuncunun taşı arada engel olmaksızın karşı karşıya gelecek olurlarsa, sırası gelen oyuncu rakibinin taşının üzerinden atlayabilir.
Karşı çizgideki 9 kareden herhangi birine ilk ulaşan oyuncu oyunu kazanır.

Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.


Yorum yaz
Bonus Kart Taksitli
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
2
30,25   
60,50   
3
21,08   
63,25   
4
16,50   
66,00   
5
13,75   
68,75   
6
11,92   
71,50   
7
10,61   
74,25   
8
9,63   
77,00   
9
8,86   
79,75   
Maximum Kart Taksitli
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
2
30,25   
60,50   
3
21,08   
63,25   
4
16,50   
66,00   
5
13,75   
68,75   
6
11,92   
71,50   
7
10,61   
74,25   
8
9,63   
77,00   
9
8,86   
79,75   
Kapat